2010. 07. 17.

Utólagos nászút Máltán - 3. nap

A 3. napunk első fele a szobacserével zajlott. Megkaptuk az erkélyes stúdiót, bár nem a tengerre nézett, de ha kihajolt az ember az erkélyről, akkor láthatta.
Délután strandoltunk, snorkeling-oltunk (felszíni, szemüveg+pipa+békatalp-as búvárkodás). A víz ugyan hirtelen mályülő, de ezt egyáltalán nem bántunk. Sok szép halat, rákot, és persze kevés szemetet is láttunk a kritály tiszta vízben.

Medence+strand

Ez is strand...

Végre találtunk egy éttermet, ahol nagyon finoman főznek: A Huggy Bear Lido (Ölelős Maci Strandbüfé). Első ránézésre eléggé alacsony színvonalú hely, mint mondjuk egy falatozó a Balatonparton: műanyagszékek, asztalok, napernyők, közvetlenül a strand mellett. De az étel...hmmm. Nagyon nagy adag, és rendkívül finom. Kinga 4 sajtos raviolit evett (mindig a legfinomabb kajákat választotta...), én meg polippörköltet. Mellé a már bevált Hopleaf. Namost a dolog úgy nézett ki, hogy 1.5 órán keresztül fájt a hasam, annyira teleettem magam.

Hopleaf a Huggy Bearben

Hazafelé vettünk egy üveg barackos pezsgőt, hiszen aaz 1. házassági évfordulónk volt! A szálloda teraszán elkortyolgattuk (érezhetően hiányzott belőle az alkohol, kb mint a buborékos baracklé, olyan íze volt), nosztalgiáztunk. És persze mind a ketten tudtuk, hogy nagy jól döntöttünk egymást és a nászutat illetően is :)

2 megjegyzés:

MuciFoci írta...

Hello KiKo!

Egesz eddig kerestem a blogodat, tudtam hogy valahonnan ismeros a nev, de most vegre megvan! :)

Meg nem jartam Maltan, de eddig tokeletesen igazoltad (igazoltatok) az elkepzeleseimet... Varom a tovabbi beszamolot, remelem hogy az ut hatralevo resze mar zokkenomentesen es igazan naszutasnyaralosan telt!

Kiko írta...

Szia MuciKati! :)

Készül a beszámoló többi része is, Robi írja serényen, aztán majd én is szeretnék a végén egy összegzést, általános tudnivalókat, hasznos dolgokat feltenni Máltáról.
Egyébként tényleg gyönyörű hely, és nagyon jól éreztük magunkat. Igaz, hogy Robi a "szépséghibákat" is eléggé kiemelte, de mégis örülök, hogy Máltát választottuk nászuticélul.
Szóval jönnek még jó részek is ám, és sok-sok kép ;)
(ha végre lesz időm, én is töltöm fel őket)

 

blogger templates | Make Money Online