2009. 03. 04.

Ma halmozom a bejegyzéseket. Mostanában nem volt időm írni, de voltak történések. Tegnap délután pl át kellett ugranunk Mosonmagyaróvárra dokihoz, 16 órás időpontra. 15:00kor startoltam a cégtől, Kingát felvettem, padlógáz. Dugóból kint voltunk kb 10 perc alatt, autópályán pont a megengedett+10km/h alatt mentem kicsivel. Aztán kb 40km után nagy sor, kamionok vészvillogója kint...jajj...fék, vészvillancs bekapcs.
Citálok egy cikket:
http://www.bvz.at/redaktion/bvz-nsd/article.asp?text=292147&cat=834

Egy kamion megcsúszott, és nekiment egy vasúti híd egyik oszlopának. Áttörte a beton elválasztó elemeket, elzárva mind2 irányba a forgalmat. A híd megsértült, vizsgálni kellett, h biztonságos-e.
Láttuk mikor vitték el a kamiont, hát kb fele olyan magas volt, itt a képen is a kerekein áll, nincs oldalra dőlve, a felépítmény deformálódott el ennyire. Na a baleset kb 12kor volt, 21kor még le volt zárva mind2 irányba az autópálya Parndorf-Nickelsdorf szakaszon, cirka 30km. 4! óra alatt jutottunk le az autópályáról, a doki szerencsére ügyeletes volt, de éjfélre értünk haza, én meg kelhettem 5kor...mosott fos tipikus esete volt ma. :D

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online