2011. 02. 28.

Etsy-♥-Hétfő

A hétfő, mint olyan, nem igazán tartozik a dolgozó emberek kedvenc napjai közé. Ez a nap kezdi meg minden héten a munkát, a hétköznapokat, a szokásos mókuskereket. Sokszor nem esik jól ebbe belegondolni.
Nekem ilyenkor szükségem van egy löketre, ami segít elindítani a hetet, hangulatba hoz és legfőképpen inspirál.

Tegnap keresgéltem az Etsy-n, és olyan sok gyönyörűséget találtam, hogy egy hétre, de akár kettőre is feltöltődtem. Akkor találtam ki, hogy:

Új "rovatot" indítok a blogunkon Etsy-♥-Hétfő címmel, amiben azt tervezem, hogy minden hétfőn megosztok Veletek pár (engem) nagyon inspiráló alkotást. Talán ezzel Nektek is segítek majd egy kicsit jobb hangulatban indítani a hetet, esetleg találtok köztük olyan dolgokat, amik Titeket is inspirálnak.

Tehát jöjjön az első adag:
1.Vintage Paris Fashion - tzaddishop  2.HOME recycled wooden sign - WilliamDohman  3.First Cup - arcadianfolklore  4.Live, Love, Learn - ParadaCreations  5.Little Flyer - dragonfly2  6.Pink - humboldtstreet  7.I Love You Blogs and Coffee - jenniferramos  8.Traveling Light - alicewphotography  9.She Smiled 'til She Thought Her Face Would Crack - TheBrilliantMagpie

Ugye, hogy mennyire szépek? Én imádom mindet!
Nekem kicsit március eleji hangulatot is tükröz ez az összeállítás. Hiszen holnap már március, elvileg a tavasz kezdete, és remélem, hogy már ténylegesen is megérkezik végre. Én már nagyon várom.
Szép hetet! :)

3 megjegyzés:

Reni írta...

Tetszik ez a rovat! Szerintem engem is inspirálni fog :)

(nem felejtettelek ám el az "üzletünk" ügyében, csak még mindig nem jutottam dűlőre)

Sweety írta...

Köszi:)Tényleg nagyon barátságos hangulatot idéznek a képek. :)Szép hetet Neked is!

Névtelen írta...

Nagyon bejövősek!:)

 

blogger templates | Make Money Online